tisdag 22 maj 2012

Utlottning

 Nu vill jag skänka bort den här läckra jeansväskan. Den består av två hopsydda fack som vardera är 17x18x7 cm. Den stängs med ett magnetlås. Axelremmen är ca 90 cm långt.

Som vanligt i mina väskor är det gott om fickor invändigt samt en avtagbar rem med karbinhake för nyckelknippan. En ficka har även dragkedja.

Vad behöver du då göra för att ha en chans i väsklotteriet? Inte speciellt mycket. Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar om att du
vill vinna denna väska. Du behöver inte heller ha någon blogg för att vara med. Men berätta gärna för dina vänner om att de kan vara med och vinna.

Varför vill jag då ge bort den här? Jo, för att livet leker. Snart är det sommar och livet känns underbart. Då är det härligt att få dela med sig.

Utlottningen pågår till och med söndagkväll 27 maj kl 24.00.

16 kommentarer:

Charlotte sa...

Självklart Cicki vill jag ha chans på att vinna din urläckra väska! Den skulle passa så bra till sommarens utflykter! Kram

Anonym sa...

Vill jättegärna vinna väskan och samtidigt göra reklam för dig här i Gävle.

Hälsn. Lena i Gävle

Mångmamma sa...

Urläcker väska!
Eftersom jag syr väskor själv, låter jag andra få chansen att vinna din fina men lite reklam för din tävling tänker jag bjuda på!
Kram

Pärlmudden sa...

ÅH!! Vilken fin väska!! Den skulle jag bli överlycklig över att få äga! Skulle med stolthet skryta om vem som sytt den. :)
Kram

Spader Madame sa...

Söt som spunnet socker! Jag lägger en länk hos mig!

Kram!

thejeanettishway sa...

guvva söööt ♥
den behövs i ett hem där jeans knappt ingår längre... på benen alltså!
kram från dalsland//

Esset sa...

Väskan är jättesöt och min Spader fyller år snart. Klart att jag vill vinna väskan!

Alexandra sa...

Hej Hej! Jätte vacker väska! Jag vill gärna vara med Jag håller tummarna!
Ha det bra!
Alexandra
stjarna_93@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan! Vad roligt med en utlottning och åh så fin väska! Jag vill gärna vara med. Tack för en bra blogg!
Kram
Pernilla
pernillaeriksson1@hotmail.com

evamar sa...

Vilken supersöt väska! Jag tar gärna en lott på den. :)

Grönkvistarn sa...

Jättefin väska! Passar perfekt till sommarens jeansklänning med spetsblus under. Jag hoppas på turen!

Maria Grönkvist

Laila och Johan sa...

Den är bedårande söt. Jag håller en tumme för mig! Kram

Beppan sa...

Givetvis vill jag vinna din fina väska! Den skulle passa mig perfekt! Kul och originell - ingen dussinvara minsann...

Du är så kreativ vid symaskinen!

Ha det gott i värmen :-)

Anonym sa...

Klart jag vill vinna din fina väska, den hade passat perfekt till den stora jeansväskan som bor bak på rullstolen numera.
Kram Karin

Cina sa...

Finaste väskan ju! Har minsann en liten sminkväska som gjord att stoppas däri! ;)!

Eva i Halmstad sa...

Vill väldigt gärna vara med i din utlottning :-)
Må så gott så gott på dej.
Eva