torsdag 21 maj 2015

Den färdiga modellutvecklingen


Minns ni den där modellutvecklingen som jag skrev om häromdagen. Här kommer resultatet. Det är en väska/kasse som man kan använda på lite olika sätt.

Om man drar i remmarna på ett sätt så ser den ut som på bilden inunder.


Drar man remmarna på ett annat sätt så ser den ut som på bilden här inunder. Dessutom kan man variera längden på remmarna. Bär man den med dubbel rem så kan man ha den på axeln eller bära i handen. Drar man däremot ut hela remmen så funkar den att ha tvärs över kroppen. Fiffigt va?!



Och som vanligt är det gott om fickor och den där nyckelremmen som jag älskar att stoppa in i mina väskor...:-) Vill ni veta mer så finns det fler uppgifter på hemsidan.



5 kommentarer:

Klimakteriehäxan sa...

Fiffig!

I mitt huvud sa...

Smart! Och snygg!

Cicki sa...

Klimakteriehäxan och I mitt huvud: Tack till er båda....:-)

Polargrevinnan sa...

Härliga väskor du gör. Till sommaren måste vi ta en sväng om till dig, när vi åker och hälsar på sonen. Ha det bra.
Kram Viola

Cicki sa...

Viola: Det blir jättetrevligt om ni kommer och hälsar på. Nu hittar ni ju också....:-)